MovemberMovember

  • OCTUBRE 30, 2012

Com cada novembre, la família del BUC participarà de la campanya “Movember”, molt estesa en el Món oval i veurem a molts sèniors, veterans i, qui sap, algun juvenil, lluir un bon i solidari bigoti.

Apunteu-vos a la campanya i feu els vostres donatius a través del club o des del portal web del moviment.

Como cada noviembre, la familia del BUC participará de la campaña “Movember”, muy extendida en el mundo oval y veremos a muchos seniors, veteranos y, quién sabe, algún juvenil, lucir un buen y solidario bigote.

Apúntate a la campaña y haga sus donativos a través del club o desde el portal web del movimiento.

A finals de mes, farem una enquesta sobre els millor bigoti i aquest serà premiat amb un bon kit d’afaitar.

A gaudir bigoti!!!

“Cada any, durant el mes de novembre, Movember demana als homes de tot el món que es deixin créixer el bigoti amb l’objectiu de recaptar fons i augmentar la conscienciació sobre la salut de l’home.

A finales de mes, haremos una encuesta sobre los mejores bigote y este será premiado con un buen kit de afeitar.

A gozar bigote!

“Cada año, durante el mes de noviembre, Movember pide a los hombres de todo el mundo que se dejen crecer el bigote con el objetivo de recaudar fondos y aumentar la concienciación sobre la salud del hombre.

Els ‘bigotis Movember van créixer per primera vegada a Austràlia l’any 2003 i, des d’aleshores, Movember i els seus missatges sobre la salut de l’home s’han estès per tot el món.

Actualment, Movember porta a terme campanyes oficials a Austràlia, Nova Zelanda, Regne Unit, Irlanda, EUA, Canadà, Sud-àfrica, Finlàndia, Països Baixos, Dinamarca, Noruega, Bèlgica, República Txeca, Espanya, Hong Kong, Singapur, França , Alemanya, Suècia, Suïssa i Àustria. A més, el suport i participació de Mo Bros i Mo Sistas de tot el món han jugat un paper fonamental en el creixement de Movember.

Després de registrar-se a movember.com, els homes comencen l’1 de novembre totalment afaitats, i durant la resta del mes es dediquen a deixar-se créixer i esculpir els seus bigotis.

Així, amb el suport de les Mo Sistas (dones que els donen suport), els Mo Bros de Movember contribueixen a recaptar fons sol·licitant donacions pels seus esforços.

Al final del mes, per celebrar els esforços realitzats i els resultats aconseguits, els Mo Bros i les Mo Sistas organitzen ‘festes Movember’, i atorguen els prestigiosos títols de Miss Movember i Man of Movember.

Els Mo Bros estan ajudant a canviar la cara a la salut de l’home convertint-se en una ‘tanca publicitària’ durant els 30 dies de novembre. A través de les seves accions i missatges de sensibilització, els Mo Bros promouen la conversa privada i pública entorn del tema, sovint ignorat, de la salut dels homes. Junts estem realment canviant la cara a la salut del home.”

Font: Movember Espanya (es.movember.com)

Los ‘bigotes Movember’ crecieron por primera vez en Australia en 2003 y, desde entonces, Movember y sus mensajes sobre la salud del hombre se han extendido por todo el mundo.

Actualmente, Movember lleva a cabo campañas oficiales en Australia, Nueva Zelanda, Reino Unido, Irlanda, EE.UU., Canadá, Sudáfrica, Finlandia, Países Bajos, Dinamarca, Noruega, Bélgica, República Checa, España, Hong Kong, Singapur, Francia, Alemania, Suecia, Suiza y Austria. Además, el apoyo y participación de Mo Bros y Mo Sistas de todo el mundo han jugado un papel fundamental en el crecimiento de Movember.

Tras registrarse en movember.com, los hombres comienzan el 1 de noviembre totalmente afeitados, y durante el resto del mes se dedican a dejarse crecer y esculpir sus bigotes.

Así, con el apoyo de las Mo Sistas (mujeres que los apoyan), los Mo Bros de Movember contribuyen a recaudar fondos solicitando donaciones por su esfuerzos. Al final del mes, para celebrar los esfuerzos realizados y los resultados conseguidos, los Mo Bros y Mo Sistas organizan ‘fiestas Movember’, y otorgan los prestigiosos títulos de Miss Movember y Man of Movember.

Los Mo Bros están ayudando a cambiar la cara a la salud del hombre convirtiéndose en una ‘valla publicitaria’ durante los 30 días de noviembre. A través de sus acciones y mensajes de sensibilización, los Mo Bros promueven la conversación privada y pública en torno al tema, a menudo ignorado, de la salud de los hombres. Juntos estamos realmente cambiando la cara a la salud del hombre.”

 Fuente: Movember España (es.movember.com)