Resultats jornada 16-17 d’abril

  • ABRIL 19, 2016

Gòtics B 27-18 BUC B

Aquest dissabte el BUC B va trencar la seva espectacular ratxa de 7 victòries consecutives en perdre el derby local contra el Gòtics a la Foixarda en un partit força disputat.

Els homes de Xavi Carrasco no van sortir amb la lucidesa habitual dels últims partits i ja d’entrada el Gòtics va començar dominant territorialment i avançant-se al marcador amb un cop de càstig i una marca transformada. Al BUC li va costar una mica, però quan va poder disposar de la possessió de l’ovalada sense cometre errors de mans, va aconseguir trenar algunes escapades amb bons recolzaments i mantenint la pilota molt viva. Així, va aconseguir anotar la seva primera marca, obra de Víctor Ferrer i marxar al descans amb un marcador ajustat.

goticsb_bucb1La segona part va començar amb un intercanvi de cops de càstig transformats, però el següent en colpejar va ser l’equip negre, que primer aconseguia empatar el partit amb un cop de càstig de Víctor Ferrer i poc després aconseguir posar-se per davant al marcador amb una marca del capità Bernat Benito després d’un maul. Però el Gòtics va saber reaccionar a la remuntada momentània del BUC i tornar a posar-se per davant amb dues marques transformades aconseguides per mitjà de la seva davantera, que va ser superior a la negra durant la major part del partit. El BUC no va abaixar els braços i ho va seguir intentant fins al final, però va aconseguir ni retallar el marcador final: 27-18.

Amb aquesta derrota al BUC B se li escapa el carro del liderat i es queda sense opcions al títol de la Primera Catalana, a falta de només una jornada. Caldrà treballar per afrontar l’última jornada i començar a pensar en la Copa.

Alineació: 1. David Pagan 2. Jose Castellano 3. Sergi “Xexi” Coma 4. Roger “Ferrata” Ferraté 5. Jonathan “Jony” Rigo 6. Juan Pablo Salcedo 7. Javi Grisolía 8. Bernat Benito (c) 9. Albert “Linterna” Velarde 10. Miquel “Miki” Mas 11. Adrià Beneria 12. Víctor Tarifa 13. Mílton Alcaraz 14. Raúl Campesino 15. Víctor Ferrer

Suplents: Ángel Viudez, Jordi Marco, Josep Salvat, Jan M. Milà, Fernando Fernández, Hernán Scartascini, Maxi Casco i Pol Camprubí.

Marques: Víctor Ferrer i Bernat Benito.

Transformacions: Víctor Ferrer (1).

Cops de càstig: Víctor Ferrer (2).

goticsb_bucb2

L’Hospitalet 0-68 BUC [Femení]

Domingo 17 de Abril 2016, primer partido Copa Primavera.

Primer partido eliminatorio de la Copa Primavera. Con el BUC ya en el campo, suena la canción de L’Hospitalet y las chicas salen con fuerza. A ambos equipos se les notan las ganas de jugar.

Empieza el partido y se ha de reconocer que no se parece en nada al disputado la semana pasada, los rucks ya no son tan sucios y las pelotas caídas no son, ni por asombro, la mitad.
Después de una jugada estática, desde la melé, nuestra flanker, Sílvia Sicart, aprovecha muy bien la salida de la ovalada por el lateral y abriéndose paso ante el rival anota el primer ensayo del partido (0-5). El tiempo avanza y en el minuto 19, llega de la mano de Jana Gomà el segundo “try”, el cual se encarga de transformar Laura Ros “Ibiza” (0-12). Marina Besalduch cierra nuestro marcador de la primera parte anotando no sólo un ensayo, sino que superándose a sí misma, consigue para el BUC, dos marcas consecutivas con apenas unos minutos de diferencia (0-22). La alegría es compartida por todas las buqueras, pues a pesar de ser una gran y experimentada centro, es la primera vez que anota con las Panteras.

Al inicio del segundo tiempo se decide pactar las melés, pues las primeras líneas de L’Hospitalet están exhaustas y magulladas. Pero esto no hace que el BUC baje su rendimiento, sino que con esfuerzo, viéndose muy superiores, empiezan a ensayar una tras otra. En el minuto 41, Sandra Vilar marca para las Panteras y a escasos dos minutos le sucede Laura Torres anotando también. Ibiza hizo lo propio transformando ambas marcas (0-36). Sin descanso, las chicas del BUC siguen acumulando ensayos, otro de Sandra Vilar que acaba transformando ella misma. Y otros dos más de la mano de Jana Gomà y de la ala Coral Alcaraz (0-53). Seguimos dominando el partido, ya ha quedado claro que el campo de L’Hospitalet esta mañana es del BUC, pero para dejar más constancia de ello en el 57, Ásthildur Embla, con gran habilidad sortea a la defensa y anota en el que será su último partido. Ya que abandona el BUC para irse a su tierra natal, Islandia. Desde aquí te deseamos lo mejor y deseamos que continúes jugando a rugby. Siempre serás bienvenida “Roller”.
Las Panteras tienen acorraladas a las rivales en su campo, no les dan tregua, porque a la que se descuidan, Carlota, veloz, rompe la defensa y penetra hasta la línea de marca.
Desde las gradas se oyen a los aficionados de L’Hospitalet animar a su equipo, qué gran deportividad. Pero tampoco esto frena a las buqueras, con lo que Júlia Trabado hace la marca que indicará el final del partido a pesar de quedar un cuarto de hora de juego.
Resultado final 0-68, buen partido chicas. Nos vemos en el próximo.

Alineació: 1. Maribel Grao 2. Mireya Falcato 3. Mar Bartolomé 4. Laura Zuloaga 5. Sandra Vilar 6. Sílvia Sicart 7. Carla Barón 8. Júlia Trabado 9. Jana Gomà 10. Laura Ros 11. Ásthildur Embla 12. Marina Besalduch 13. Mariona Coma 14. Coral Alcaraz 15. Carlota López

Suplents: Mª Elenena Zamfir, Laia Icardo, Laura Torres i Aina Trabado.

Marques: Sílvia Sicart, Jana Gomà (2), Marina Besalduch (2), Sandra Vilar (2), Laura Torres, Coral Alcaraz, Ásthildur Embla, Carlota López i Júlia Trabado.

Transformacions: Laura Ros (3) i Sandra Vilar.

res_16-04-16Fotos: Julián Yepes | Crònica: Mari Grao i Pol Camprubí